Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2014 02:44 - Разбито сърце ..
Автор: emilii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 308 Коментари: 0 Гласове:
1



Имах приятел, обичахме се или поне така си мислех .. Идваше у нас, аз отивах у тях (нормалните неща) , носеше ми сакуска в леглото, мъж мечта! И така минаха 3 години, 3 години, през които правеше всичко за мен, буквално всичко! Ходехме на ресторанти, обичаше да лежим на полянката зад блока нощем и да гледаме звездите. Една зима в нашия квартал имаше доста сняг и краката ми бяха мокри и премризнали. Той ме качи на раменете си и ме занесе до нас, а пътят е доста дълъг. Пристигнахме пред нас, свали ме на земята, целуна ме и каза лека нощ принцесо. Доста хора може да си помислят, че това е префърцунено или нещо от този род, но за мен са най-хубавите изжиявания и най-хубавите спомени .. В онзи момент ми беше адски студено и веднага, след като направи този жест аз спрях да усещам студта. Моят Ромео (така да го нарека) имеше доста проблеми общо взети семейни и със закона. Нашите разбира се не го одобряваха. Те го виждаха като престъпник, а аз видях детето в него, което страдаше и молеше да му се протегне ръка. Мислех си, че мога да му подогна, мислех си, че е точният човек за мен, но уви не е беше така.. Един ден решихме да си спретнем купон, направихме го в къщи (нашите бяха на село) поканих приятели той също. Бяхме доста хора, той взе хапчета(не знаех, че ги опутребява) без мое съгласие. Цяла вечер купонясвахме, но аз имах едно лошо чувство в стомаха до сега покрай него не го бях изпитвала. На сутринта той каза, че ще отиде да се поразходи и ще купи цигари, пита дали ще отида с него. Аз бях изморена и отказах, останахме в нас със сестра му. Той каза " моят телефон е на ремонт ще ми дадеш ли твоя като съм в магазина да мога да ви звънна". Съгласих се, дадох му го (най-глупавата ми постъпка) и той излезе. Така и цял ден не се върна.. Звъняхме му, но телефона беше изключен! Отидохме в тях, майка му не го бе виждала от вчера, брат му също .. Майка му предложи да остана тази вечер у тях и да поговоря с него (той не говори с майка си) и аз приех. Цяла вечер не мигнах, мислех си " да не би да му се е случило нещо .." . Върна се към 4 ч. и дори не ме погледна!! Отидох при него и го потитах какво става, къде е бил и защо телефона е изключен, а той ми отговори "продадох го! Ясно ?! Доволна ли си ?! Трябваха ми пари, ще разбера ако кажеш на вашите и напишеш жалба! " Останах в шок, чудех се това ли е човекът в който се влюбих ?! Да ме лъже и краде .. Обърнах се и го попитах за какво са му били парите и това ли е бил начинът ? Той каза, че не може да ме погледне в очите и, че съжалява страшно много,но така и не ми каза за какво са му били парите , а аз като най-голяма глупачка му простих, на др ден тидох и откупих обратно телефона. Минаха три месеца от тази случка, всичко си беше по старому и аз си мислех, че това е била една човешка постъпка по време на паника! Решихме да направим пак купон, но този път у тях. Поканихме приятели и т.н. НО той попрекали с алкохола и към 3 ч. започнахме да изпращаме гостите. За едното момиче беше мн късно да се прибере понеже не живееше в градаи остана да спи там. Легнахме си, ние в спалнята, а тя в неговата стая. Към 5 се събудих, доходи ми се до тоалетна и видях, че го няма до мен! Помислих си, че е в тоялетната и отидох, но нямаже никой. Отидох в хола, мислейки си, че гледа там телевизия, но и там го нямаше! Хрумна ми да проверя нашата приятелка, как е ! Отидох и не можах да повярвам на очите си! Той беше с нея!!! Както си бях с пишамите направо си навлякох палтото и хукнах към нас. Той естествено ме последва, но нямаше положителен резултат за него! Прибрах се в нас, но само аз си знам как се чувствах. С ПРИЯТЕЛКАТА НИ и бяхме в една сграда !! Не бях на себе си, това напълно ме срина, нямам думи да опиша болката! Оставаха ми само 3 седмици да завърша училище, еднага след като завърших и си взех дипломата заминах в Германия и все още съм тук с разбито си сърце! Знаете ли пробължавам да обвинявам, но не него, а себе си задето му се доверих. Той е имал полза да ме използва и се възползва, а аз трябваше да помисля за моето добро, но не го направих .. За което страшно съжалявам!!


Тагове:   две,   ТРИ,   едно,


Гласувай:
1


Вълнообразно



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: emilii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4288
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930